Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Film o sängen!

Av Josefine - 12 november 2009 21:11

MEN VA FAAAN! DETTA INLÄGGET HADE SPARATS I UTKAST'.. ALLTSÅ NU HAR JAG TITTAT PÅ JOHAN FALK O SKA SOVA.. FEMTE FILMEN VAR INTE ALLS SÅ BRA...SOV GOTT..

 


Nu myser jag.. har redan gått o lagt mig efter ett ganska hårt träningspass.. det börjar kännas nu att man kört 7 träningspass på fyra dgr.. men jag ligger i..!

Känner mig trött o har ont i mina tarmar.. har haft ont där ett bra tag nu! Kanske ska man gå o kolla det innan det är försent.

Men sånt där känns inte så kul att besöka farbror doktor med..;)

  

Efter mitt ledsna inlägg igår så fick jag ett helt underbart mejl på face av Rebecca.. jag har verkligen hittat min soulmate, vet att jag sagt det förr men det är såå sant.. hon skrev precis det som var rätt att höra. inget dömande men fakta om hur hon finns där och tips på hur jag ska göra!

Känns så bra att ha någon som verkligen ger o tar.. Tack för att du finns....   

I morgon är det fredag...igen! Då ska jag hämta lilleman för det är mamma vecka som börjar nu..ska nog bo hos mamma denna helgen.. har ju ändå inga planer på att göra nnågot och familjen här hemma ska flyttstäda o då kanske det är bättre att hålla sig härifrån!

 

Nu ska jag lägga mitt huvud på kudden och glo på Johan Falk 5:e film    dom andra har varit riktigt bra, kanske mest för att dom är inspelade i GBG alltid roligare då! Att man känner igen sig lite!

 

     Det är ju helt grymt att man nu kan hyra film på cdon.com som man kan se direkt, man behöver inte ens sätta sig i bilen o åka och hyra längre... kan dock bli dyrt om Cewin fattar att man kan se ny film varje kväll.. tur att han är så enkel och alltid vill se samma film... BOLT!

Ha en bra natt och tänk på att inte göra något som inte ja skulle göra!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 november 2009 00:26

Jag vet att jag är otroligt jobbig, men jag måste byta adress.. denna är såå tråkig.. man kan inte lägga upp flera bilder och så kan man inte lägga upp filmer.. så min nya adress from idag är:   http://josefinestoltz.blogspot.com Lätt va?? Vi ses...

Av Josefine - 17 november 2009 13:58


Becca fick jobbet! Bra jobbat... nu ska hon upp i karriärs stegen och kämpa:) Underbart, hur ska vi fira detta nu... JAAAA, vi får löneförhöjnig! Gud va vi ska shoppa...:)  Stort grattis min älskade prinsessa...                   ...

Av Josefine - 17 november 2009 11:13

Tänkte jag skulle visa hur man väcker en trotsig tonåring.. Men idag var han inte trotsig:) naturligtvis, men ack sååå go   http://www.youtube.com/watch?v=8wtpZebGCBo ...

Av Josefine - 17 november 2009 09:36

I morse var det segt att gå upp, då jag bara drack en shake efter träningen igår så hade jag inte mkt energi i kroppen när klockan ringde 05:30, men upp kom jag och ut gick jag.. Sträckan jag går r ju sååå tråkig, man går längs en väg som är hur lång...

Av Josefine - 16 november 2009 22:45

LISTA   här kommer en sån där lista som man ska göra tio ggr innan man dör..men det kanske kan bli kul! 1. Hur gammal är du om fem år? 30 år 2. Vem var den senaste du träffade? Förutom det sovande barnet så var det Thompa rompa!3. Hur lång är d...

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards