Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Natten som gick!

Av Josefine - 15 november 2009 11:07

Å jag som trodde jag skulle få sov inatt..! Icke! Min älskade pappa ringde mig kl 23 och mådde skit dåligt.. jag slängde mig i bilen och åkte till honom! Då var min bror där också, han har ont i lederna och hans vänstra halva domnar bort! Vi åkte till Sahlgrenska.. vaför är sjukhus såå sjuukt tråkiga.. känns ju som att man är med i en skräckfilm när man går där igenom korridorerna.. fattas bara stängsel och tvångströja!


Usch!

Men vi blev iaf efter undersökning skickade vidare till en annan avdelning, det kändes skönt att vara med honom och stötta honom där på plats.!

Halv sju i morse la jag mig på kudden.. men va faan! Va hände med denna helgen? Jag skulle sova ut, och nu är jag tröttade än någonsin!

Nu blir det iaf att käka lite och åka vidare till gymmet...har ju varit ganska slapp denna helgen. men desto mer är kroppen taggad för en fullspäckad vecka med massa träning!


Vi hörs senare!

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 november 2009 00:26

Jag vet att jag är otroligt jobbig, men jag måste byta adress.. denna är såå tråkig.. man kan inte lägga upp flera bilder och så kan man inte lägga upp filmer.. så min nya adress from idag är:   http://josefinestoltz.blogspot.com Lätt va?? Vi ses...

Av Josefine - 17 november 2009 13:58


Becca fick jobbet! Bra jobbat... nu ska hon upp i karriärs stegen och kämpa:) Underbart, hur ska vi fira detta nu... JAAAA, vi får löneförhöjnig! Gud va vi ska shoppa...:)  Stort grattis min älskade prinsessa...                   ...

Av Josefine - 17 november 2009 11:13

Tänkte jag skulle visa hur man väcker en trotsig tonåring.. Men idag var han inte trotsig:) naturligtvis, men ack sååå go   http://www.youtube.com/watch?v=8wtpZebGCBo ...

Av Josefine - 17 november 2009 09:36

I morse var det segt att gå upp, då jag bara drack en shake efter träningen igår så hade jag inte mkt energi i kroppen när klockan ringde 05:30, men upp kom jag och ut gick jag.. Sträckan jag går r ju sååå tråkig, man går längs en väg som är hur lång...

Av Josefine - 16 november 2009 22:45

LISTA   här kommer en sån där lista som man ska göra tio ggr innan man dör..men det kanske kan bli kul! 1. Hur gammal är du om fem år? 30 år 2. Vem var den senaste du träffade? Förutom det sovande barnet så var det Thompa rompa!3. Hur lång är d...

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards