Alla inlägg den 13 november 2009

Av Josefine - 13 november 2009 21:59

   Sitter just nu hemma hos mamma och kollar på hennes bilder på datorn. Jag blev jätte glad då jag hittade alla gamla bilder på mig och Cewin när vi var i thailand samt bilder på cewin när han var mindre.. i samband med att jag tappade min dator i golvet så försvann alla dom bilderna!

 

Jag marcus och cewin var i thailand när han var ett och ett halvt... helt underbart och jag ska verkligen åka dit igen... frågan är bara när?

Här kommer lite bilder iaf..

  på phi phi finns det en bar i sanden.. det var perfekt då mamma och pappa tog nåt gott och dricka så fick cewin sitta i sanden och leka:)


  Sommaren 2008 hemma vid Thomas pool där jag idag bor inneboende ett tag till:)

  Julen 2007 tror jag detta var..här med min morfar...

  Här med min storebror:)   Här med min älskade mamma!

  Cewin sov sista dagen då vi var ute på en sandstrand och snorklade.. visst ser det ut som att han sover väldigt gott? PÅ väg till phi phi öarna! Mammas lille tuffe kille: 

   



Detta är min favvo bild alla kategorier... det var när jag bodde i partille med Cewin.. han var väldigt trött och somnade gott rätt i pizzan...nästan!

        2 år och jobbar redan på pappas jobb...

     

Detta är också en av mina favvisar.. haha.. så cute:)


JAg önskar att man bara kunde trycka på en knapp och få tillbaka lite av bebistiden.. nu är han ju go också, men bebistiden är ju så go..!



Av Josefine - 13 november 2009 18:45

Nu är jag på plats i Torslanda, mina gamla hemtrakter... det är här som min mamma bor! Det är alltid lite nostalgi när man är här.. jag älskar att gå ut och promenera på lördagsmorgonen.. bara gå och kolla hur allt har ändrats sedan man var liten... dessutom kan man gå hur långt som helst här och hur många vägar som helst också! Jag älskar Torslanda!

Dock har jag inte fått på mig myspys dressen ännu, men det blir lite goood kycklingsallad först och sen kanske:)

Fan min kamera har inte kommit ännu... skit också! Men, om han inte skickar den nästa vecka så tar jag den när jag åker till Stockholm den 4:e:)

 

Dt  är ju så tråkigt att skriva utan att lägga in bilder... och jag tror att det är roligare att läsa om det finns bilder dessutom!

Men ni får ha en underbar fredag för det ska jag ha!

Myyyyys!

 

Puss o kram

från mig..!

Av Josefine - 13 november 2009 08:00

Helgen runt hörnet och jag känner mig likgiltig över den... ha iaf bestämt mig att efter jobbet idag dra på mig en mjukisdress ta lilleman sätta oss i bilen och åka ut till mamma.. sen ska jag inte ta av mig luffarkläderna förräns det är dags att gå till jobbet på måndag morgon!


En riktig myyyyshelg där inget står på listan.. jag ska bara kramas med Cewin och inte släppa han ur mina armar!

Hörs senare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards