Alla inlägg den 15 november 2009

Av Josefine - 15 november 2009 21:37

Jag har en kompis som är shoppinggalen.. helt ok tycker jag om jag får vara mé.. hon är grymt duktig också.. så jag ska fråga henne om hon kan tänka sig att ställa upp visa upp lite här. jag vet tex att hon i lördags klicka hem lite kläder från jimmy choo kollektionen..

Hjälp mig lite här! vi gör detta ihop det hade väl varit skoj, jag agerar fotograf och du catwalkar.. så får det blir!

Ja fick precis ett sms att min kamera är på väg.. han skickade den i fredags så jag boder ha den i morgon eller på tisdag..åhh det ska bli så härligt att äntligen få tillbaka den..

Nu ligger jag i sängen och måste verkligen sova... ska ju upp snart.. kram kram kram

 

  


Detta kommer jag vinna.. har ju vunnit förut isådana här tävligar.. då jag inte visste vad jag tävlat på fick ett avi på posten att gå och hämta ett paket.. var livrädd för att gå o hämta det ifall det var en bomb, men så var inte fallet.. det var en årsförbrukning av bindor och tamponger..ja vinna det kan denna tjejjen...


Av Josefine - 15 november 2009 20:45

Nu har jag letat igenom mina gamla skivor där jag laddat över alla mina bilder som jag haft.. letar efter en film som jag och Jessica filmade när vi var i stockholm för ett och ett halvt år sedan.. det var nör vi bodde på ett hotell... fulla som ägg var vi, den är ju såååå kul den filmen. Men jag hittar den fan inte någonstans!

Ska lägga mig nu med lillfisen så att jag orkar gå ut och gå halv sex i morgon bitti..!

 

Ville testa det där med bloggfilm så jag bad Cewin göra en!

 

http://www.youtube.com/watch?v=tYHxAdo-5AE





Av Josefine - 15 november 2009 17:10

Efter ett ganska softisch pass på gymmet så har jag och Cewin nu kommit hem till boendet igen! Oj, sicken röra.. det var flyttkartonger överallt och som det såg ut! Jag måste flytta nu, dom behöver verkligen det här rummet..! Jag har denna helgen sökt över sju lght. Snart kommer det, det vet jag! Då ska jag måla och tapetsera mitt egna boende och det ska bli mitt och Cewins crib som vi ska trivas i!

 

Min mage spökar också, eller tarmarna  är det.. jag har så ont så att jag knappt kan röra mig, det sträcker sig hela vägen bak i ryggen.! Det måste gå över snart, för det är jobbigt som sjutton:(

 

Nu ska Cewin sitta framför datorn ett tag och jag ska packa inför morgon dagen... vi hörs senare..


Av Josefine - 15 november 2009 12:18

Som jag skrivit i tidigare inlägg så lever jag ju efter ett motto..."man lever bara en gång"! OCh på senare tid har det blivit mera.. jag läser på tidningsomslag om hur folk bråkar hit och dit! varför kan man inte bara vara vänner? Jag skulle vilja vara vän med hela världen, visst det finns männsikor man inte klatchar ihop med, men varför starta onödiga bråk!

 

Jag hatar att vara ovänner, man mår ju såå dåligt.. tänk va mkt vänner man kunde ha om alla var lyckliga och glada o hälsade på varann!

Jag tänker naturligtvis på en generell sak.. det finns en person som jag känner ganska väl, den personen är ganska så känd, folk vet vem personen i fråga är pga jobbet!

När vi möts så hälsar vi inte.. varför? väljer att titta ner i golvet och "låtsas" som att personen i fråga inte känner mig.. men herregud, man kan väl hälsa! Vi är ju inte bästisar direkt och inte heller ovänner, vi bara é!

Men jag tror allt handlar om osäkerhet! Räcker väl med ett leende och säga hej! Jag älskar att i sådana tillfällen retas lite.. och kolla i ögonen och försöka få en blick och säger då högt och tydligt hej! Det tycker jag är kanon skoj.. då lyser osäkerheten igenom...

Titta bara på detta, hur mkt är sanning? Men sluta bråka, va vänner! det är ju vuxna människor.. jag vet inte ens vem jag skulle klanka ner på om jag skulle göra det.. det är väl mina ex då kanske! men vad får jag ut av det att hänga ut dom här?!

Vi bråkar också...

ZYTOMIERSKA VS. ANNA BOOK

  Att Anna Book under ett filmat läkarbesök visade brösten i tv-programmet ”Plastikkirurgerna” fick Zytomierska att gå i taket. På sin blogg yttrade hon att sångerskan gjorde sig själv till en ”öppen måltavla” och kallade henne ”äckel päckel”.

PERNILLA WAHLGREN VS. NATACHA & ELITA

  Fotomodellerna Natacha Peyre och Elita Löfblad plockade ut sina bröstinlägg och berättade om sina operationer i varsin tidning.


Något som fick Pernilla Wahlgren att smattra på tangenterna om ”blonda donnor med
jättetuttar” som tog ut silikonet för att få större utrymme i media.

”Ett bra grepp att ta till om man vill bli känd, har det visat sig, är att göra jättesilikonbröst och gärna ha überblonderat hår också” skrev sångerskan.

Natacha tog åt sig av kritiken och smackade i sin tur upp en omslagsbild på en lättklädd Pernilla från tidningen Café.

”Tycker det är sorgligt att en medelålders kvinna med barn sitter och pratar om sådant som hon inte har den blekaste aning om”, skrev hon.

MAGDALENA GRAAF VS. ANNA BOOK

  En gammal bil stod i fokus vid bloggbråket mellan Magdalena Graaf och Anna Book. Och här gäller det att hänga med: fordonet kördes av Book, som är bästis med Denise Lopez, som då var tillsammans med Magnus Hedman, som är exmake till Graaf, som hävdade att bilen var hennes.

”Jag hoppas hon sliter den med nöje, den är ju som klippt och skuren för henne. Stor och rymlig med tanke på hennes familj och alla goa barn” bloggade Graaf.

Book gav igen på sin hemsida:

”Finns det NÅGON som på allvar TROR att jag skulle kunna köra omkring i Magdalena Graafs bil??? OM bilen nu var hennes. Bilen som jag hyr ÄGS av Magnus Hedmans bolag”.

DAPHNE LÉON VS. ELITA










  Känslor blossade upp när tidigare dokusåpadeltagaren Daphne Leon klurade på sin blogg över vad den tidigare dokusåpadeltagaren Elita Löfblad egentligen försörjde sig på. Elita blev rasande och pekade ut Daphne som ”Stureplans största golddigger”.

Bara lite funderingar som jag har!

Av Josefine - 15 november 2009 11:07

Å jag som trodde jag skulle få sov inatt..! Icke! Min älskade pappa ringde mig kl 23 och mådde skit dåligt.. jag slängde mig i bilen och åkte till honom! Då var min bror där också, han har ont i lederna och hans vänstra halva domnar bort! Vi åkte till Sahlgrenska.. vaför är sjukhus såå sjuukt tråkiga.. känns ju som att man är med i en skräckfilm när man går där igenom korridorerna.. fattas bara stängsel och tvångströja!


Usch!

Men vi blev iaf efter undersökning skickade vidare till en annan avdelning, det kändes skönt att vara med honom och stötta honom där på plats.!

Halv sju i morse la jag mig på kudden.. men va faan! Va hände med denna helgen? Jag skulle sova ut, och nu är jag tröttade än någonsin!

Nu blir det iaf att käka lite och åka vidare till gymmet...har ju varit ganska slapp denna helgen. men desto mer är kroppen taggad för en fullspäckad vecka med massa träning!


Vi hörs senare!

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards