Alla inlägg den 4 november 2009

Av Josefine - 4 november 2009 21:45

Snart är det helg igen!! Det går ju så j...a fort, redan november... en sak som är väldigt viktig har jag märkt det är att planera saker.. planera saker långt fram så att man har något att se fram emot.. jag har bokat en tjejhelg i Stockholm den 4 december.. sen har vi börjat kolla boende för Gotland sommaren 2010, sen kom vi på en annan myspys sak som vi ska göra och det är att första andra tredje och fjärde advent vara tillsammans och dricka glögg tända ljus och käka julsaker.. pepparkakor, julmust clementiner mm.. Jag älskar julen särskilt när man har barn. När jag var liten var jag så förbryllad över att min mamma inte fick några julklappar när jag fick såå många.. då sa hon alltid - men josefine det gör inget för jag tycker det är så himla kul att se er få julklappar och bli glada.. fattade altid hur hon kunde tycka det.. men idag förstår jag! Jag skiter i julklappar, bara Cewin får.. och se lyckan i hans ögon när han sitter där med alla klapparna och alla nya leksaker är underbart!


För övrigt går det bra nu, jobbet rullar på och dieten går grymt..! Helgen häönder det en del roliga saker i..men jag återkommer.. nu ska dunsta!

På återseende!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards