Direktlänk till inlägg 15 november 2009

shoppinggalen!

Av Josefine - 15 november 2009 21:37

Jag har en kompis som är shoppinggalen.. helt ok tycker jag om jag får vara mé.. hon är grymt duktig också.. så jag ska fråga henne om hon kan tänka sig att ställa upp visa upp lite här. jag vet tex att hon i lördags klicka hem lite kläder från jimmy choo kollektionen..

Hjälp mig lite här! vi gör detta ihop det hade väl varit skoj, jag agerar fotograf och du catwalkar.. så får det blir!

Ja fick precis ett sms att min kamera är på väg.. han skickade den i fredags så jag boder ha den i morgon eller på tisdag..åhh det ska bli så härligt att äntligen få tillbaka den..

Nu ligger jag i sängen och måste verkligen sova... ska ju upp snart.. kram kram kram

 

  


Detta kommer jag vinna.. har ju vunnit förut isådana här tävligar.. då jag inte visste vad jag tävlat på fick ett avi på posten att gå och hämta ett paket.. var livrädd för att gå o hämta det ifall det var en bomb, men så var inte fallet.. det var en årsförbrukning av bindor och tamponger..ja vinna det kan denna tjejjen...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 november 2009 00:26

Jag vet att jag är otroligt jobbig, men jag måste byta adress.. denna är såå tråkig.. man kan inte lägga upp flera bilder och så kan man inte lägga upp filmer.. så min nya adress from idag är:   http://josefinestoltz.blogspot.com Lätt va?? Vi ses...

Av Josefine - 17 november 2009 13:58


Becca fick jobbet! Bra jobbat... nu ska hon upp i karriärs stegen och kämpa:) Underbart, hur ska vi fira detta nu... JAAAA, vi får löneförhöjnig! Gud va vi ska shoppa...:)  Stort grattis min älskade prinsessa...                   ...

Av Josefine - 17 november 2009 11:13

Tänkte jag skulle visa hur man väcker en trotsig tonåring.. Men idag var han inte trotsig:) naturligtvis, men ack sååå go   http://www.youtube.com/watch?v=8wtpZebGCBo ...

Av Josefine - 17 november 2009 09:36

I morse var det segt att gå upp, då jag bara drack en shake efter träningen igår så hade jag inte mkt energi i kroppen när klockan ringde 05:30, men upp kom jag och ut gick jag.. Sträckan jag går r ju sååå tråkig, man går längs en väg som är hur lång...

Av Josefine - 16 november 2009 22:45

LISTA   här kommer en sån där lista som man ska göra tio ggr innan man dör..men det kanske kan bli kul! 1. Hur gammal är du om fem år? 30 år 2. Vem var den senaste du träffade? Förutom det sovande barnet så var det Thompa rompa!3. Hur lång är d...

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards