Alla inlägg den 3 november 2009

Av Josefine - 3 november 2009 21:49

Alla har väl någon gång funderat på vad livet går ut på? Jag gör det dagligen, det konstiga är väl att det inte finns några svar och att det ändrar sig från dag till dag och år till år..kolla bara på något som ändrats sig.. jag är ju 25 åe alltså 84:a mina mor och farföräldrar är 40 talister.. hur ofta är det att 40 talisterna går isär? Dom bor ju ihop fortfarande oavsett, tycker att det är konstigt när man skaffar barn och sen inte kan hålla ihop och kan inte förstå hur man ens kan skaffa barn utan att vara gift.. ( det sista var en ganska kraftig överdrift i min familj iaf)

 Sen kommer vi till mina föräldrar 60 talisterna... det var där det började knaka i fogarna.. går i sär och har barnen varannan vecka.... nu vet jag ju att det inte är så i varje familj men ofta...och sen då? då har vi våran årgång.. nu är det vanligt att man skaffar barn alldeles för tidigt och med fel person.. och har problemet med varannan vecka och vem ska göra vad, när och hur.. hur gör vi på jul? nyår? alltid en j'ävla massa tjöt.. äh, det är bättre man klarar sig helt själv, tar hand om barnet och mår bra..!


Allt förändras och ju äldre man blir desto snabbare går veckorna! Varför är det så?

Jag tror att allt kommer sluta med att kvinnan fixar sig ett barn på egen väg, provrör eller nåt annat.. tar hand om barnet och barnet får leva utan pappa....!

Kvinnan kommer att bli allt mera självständig och klara sig helt själv utan mannen.. jag tor att i framtiden kommer det gamla begreppet det är inte meningen att man ska leva själv har ändrats till det är meningen att kvinnan ska leva själv.. Hemskt men sant.. jag t.ex  kommer nog leva singel hela resten av mitt liv.. men en lycklig sådan:)


Ha en bra kv'll

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards