Direktlänk till inlägg 16 november 2009

tjatet fortsätter...

Av Josefine - 16 november 2009 20:41

jag vet det är inte mkt inlägg på mig när det är vardag.. jag är skit kass.. men jag kan inte hålla på att blogga på dgrna då jag är på jobbét och hae mkt att göra...!

Nu ligger jag här i sängen och har Cewin jämte mig.. "mamma!, jag håller på att dö" jag är så varm om huvvet så att jag håller på att dö.. jag är så varm i din tröja, så är det faktiskt! "är du inte tyst nu så går jag härifrån.. "ja men gör det då..." Fan ungar kan vara pain... och nu.. men mamma, varför står det Cewin där, svaraa mamma! varför skriver du cewin.. och nu skrev du cewin igen... men vaaa tyst!!!


Har som vanligt varit på gymmet kört en jävla massa kondis.. och mage.. kommer hem och har gått upp på vågen, hur i helvete funkar detta...!

men jag tror att det är denna veckan som mitt hårda arbete sätter sprätt i kroppen...!

        


Till helgen fyller malin 25 år, hon ska ha fest.. nu blir det jobbigt.. jag har två vita veckor kvar, men jag ska åka och gratta henne och då ta jag med mig bilen!

  

den snart lika stora tjejjen som ja...:)


kommer ni i håg denna? man blir ju såå glad av den, håller på att lägga in den på min playlist, så att jag kan gå fortare i morgon på prommisen..

http://www.youtube.com/watch?v=K2d3EQXRTxk


det var ju den gamla gevalia reklamen..http://www.youtube.com/watch?v=5k16TfuA0JU&feature=related så härlig va glad jag blir aav gamla godingar...!


nu ska jag leta lght..!

pöss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 november 2009 00:26

Jag vet att jag är otroligt jobbig, men jag måste byta adress.. denna är såå tråkig.. man kan inte lägga upp flera bilder och så kan man inte lägga upp filmer.. så min nya adress from idag är:   http://josefinestoltz.blogspot.com Lätt va?? Vi ses...

Av Josefine - 17 november 2009 13:58


Becca fick jobbet! Bra jobbat... nu ska hon upp i karriärs stegen och kämpa:) Underbart, hur ska vi fira detta nu... JAAAA, vi får löneförhöjnig! Gud va vi ska shoppa...:)  Stort grattis min älskade prinsessa...                   ...

Av Josefine - 17 november 2009 11:13

Tänkte jag skulle visa hur man väcker en trotsig tonåring.. Men idag var han inte trotsig:) naturligtvis, men ack sååå go   http://www.youtube.com/watch?v=8wtpZebGCBo ...

Av Josefine - 17 november 2009 09:36

I morse var det segt att gå upp, då jag bara drack en shake efter träningen igår så hade jag inte mkt energi i kroppen när klockan ringde 05:30, men upp kom jag och ut gick jag.. Sträckan jag går r ju sååå tråkig, man går längs en väg som är hur lång...

Av Josefine - 16 november 2009 22:45

LISTA   här kommer en sån där lista som man ska göra tio ggr innan man dör..men det kanske kan bli kul! 1. Hur gammal är du om fem år? 30 år 2. Vem var den senaste du träffade? Förutom det sovande barnet så var det Thompa rompa!3. Hur lång är d...

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards