Alla inlägg den 12 november 2009

Av Josefine - 12 november 2009 21:11

MEN VA FAAAN! DETTA INLÄGGET HADE SPARATS I UTKAST'.. ALLTSÅ NU HAR JAG TITTAT PÅ JOHAN FALK O SKA SOVA.. FEMTE FILMEN VAR INTE ALLS SÅ BRA...SOV GOTT..

 


Nu myser jag.. har redan gått o lagt mig efter ett ganska hårt träningspass.. det börjar kännas nu att man kört 7 träningspass på fyra dgr.. men jag ligger i..!

Känner mig trött o har ont i mina tarmar.. har haft ont där ett bra tag nu! Kanske ska man gå o kolla det innan det är försent.

Men sånt där känns inte så kul att besöka farbror doktor med..;)

  

Efter mitt ledsna inlägg igår så fick jag ett helt underbart mejl på face av Rebecca.. jag har verkligen hittat min soulmate, vet att jag sagt det förr men det är såå sant.. hon skrev precis det som var rätt att höra. inget dömande men fakta om hur hon finns där och tips på hur jag ska göra!

Känns så bra att ha någon som verkligen ger o tar.. Tack för att du finns....   

I morgon är det fredag...igen! Då ska jag hämta lilleman för det är mamma vecka som börjar nu..ska nog bo hos mamma denna helgen.. har ju ändå inga planer på att göra nnågot och familjen här hemma ska flyttstäda o då kanske det är bättre att hålla sig härifrån!

 

Nu ska jag lägga mitt huvud på kudden och glo på Johan Falk 5:e film    dom andra har varit riktigt bra, kanske mest för att dom är inspelade i GBG alltid roligare då! Att man känner igen sig lite!

 

     Det är ju helt grymt att man nu kan hyra film på cdon.com som man kan se direkt, man behöver inte ens sätta sig i bilen o åka och hyra längre... kan dock bli dyrt om Cewin fattar att man kan se ny film varje kväll.. tur att han är så enkel och alltid vill se samma film... BOLT!

Ha en bra natt och tänk på att inte göra något som inte ja skulle göra!


Av Josefine - 12 november 2009 03:30

Hej!

 

  

Det är jag som är Josefine Stoltz... och det är jag som alltid skriver i deen här bloggen utan att lägga in bilder... nu är klockan snart halv fyra på morgonen och jag kan inte sova, så då tänkte jag göra ett litet blogginlägg...

 

Jag har en son på snart fyra år CEWIN

  

Han är det bästa i hela världen o jag älskar honom mer än livet själv...Han kom till världen den 29 maj 2005 (läs inlägget) och ingen var lyckligare än jag o Cewins pappa

  

Marcus...(här med hans nya pingla Sabine)

Jag spenderar all min lediga tid på gymmet Sportlife Almedal

   o så här ser jag ut nör jag går mina morgonpromenader som jag ska göra om två timmar och tjugo minuter....

 

När jag inte är ledig så jobbar jag på Jordelit väldigt roligt och stimulerande jobb

  

är väl kanske inte världens roligaste byggnad och den ligger ganska tråkigt, men mina arbetskamrater är dom bästa i hela världen.. tror nog att jag har det bästa jobbetTungan ute

 

Jag har två syskon.. en lilla syster Jelica som är 14 år   (här med plastpappa Glenn) Jag vet alla i GBG heter Glenn HA  HA  HA...

 

och sen en storebror Joacim 27 år som jag inte träffar så mkt o det är tråkigt men han har ny familj Helena 27 o deras lille Liam 2 år...

  

 

Men guud jag skulle lägga ut bilder på min mamma o pappa också, men jag hittade inga.. men naturligtvis har jag en av varje där också, som är helt underbara!

 

Och slutligen.. när jag har tråkigt(eller har 25 års fest) så klär jag upp mig ordentligt...kolla själva...

  

 

God natt o snart go morron:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards