Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Vem va ré som skvätte?

Av Josefine - 17 november 2009 09:36

I morse var det segt att gå upp, då jag bara drack en shake efter träningen igår så hade jag inte mkt energi i kroppen när klockan ringde 05:30, men upp kom jag och ut gick jag.. Sträckan jag går r ju sååå tråkig, man går längs en väg som är hur lång som helst och så vänder man och går tillbaka, när man har kommit tillbaka så kan man välja att gå hem eller att gå vidare en halvtimme fyrtio minuter till.. och när jag kommer dit så tvingar jag mina ben att gå den andra sträckan också.. hur trött jag än är, annars får jag sjukt dåligt samvete.!

När jag gått tio minuter på sträcka nummer två, så kom det en sån där lastbil,lagom stor och precis lagom så den jävulen körde racer i den stooora vattenpölen eller föresten inte vattenpölen , det var en sjö av vatten osm stänktes över mig.. jag kände mig sååå dum och fortsattte att gå so att inget hade hänt.. det rann iskallt vatten innanför både tröja, byxor och skor!


Jävla lastbil, du som satt där, vänta du bara du ska få igen!!:(


Väckte Cewin och begav oss till BVC, har ju inte varit där sedan han var 2 så det var mkt att ta igen, men lång hade han blivit och tjock också, neej! han följde sina kurvor precis som han ska..! Var dock liiiite duktigare än andra i hans ålder såklart.. det har han efter mig!


JObba jobba...

Jag väntar på ett besked idag, Rebecca får reda på om hon får ett nytt jobb... vi väntar med spänning:)


   Cewin hitta sin plats på bvc direkt!  

ser ut som vi är jämngamla, trötta familjen:)


Den här la jag in i min musiklista igår.. så den gick varm i morse.. så jäkla glad blir jag av den:)

http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 november 2009 00:26

Jag vet att jag är otroligt jobbig, men jag måste byta adress.. denna är såå tråkig.. man kan inte lägga upp flera bilder och så kan man inte lägga upp filmer.. så min nya adress from idag är:   http://josefinestoltz.blogspot.com Lätt va?? Vi ses...

Av Josefine - 17 november 2009 13:58


Becca fick jobbet! Bra jobbat... nu ska hon upp i karriärs stegen och kämpa:) Underbart, hur ska vi fira detta nu... JAAAA, vi får löneförhöjnig! Gud va vi ska shoppa...:)  Stort grattis min älskade prinsessa...                   ...

Av Josefine - 17 november 2009 11:13

Tänkte jag skulle visa hur man väcker en trotsig tonåring.. Men idag var han inte trotsig:) naturligtvis, men ack sååå go   http://www.youtube.com/watch?v=8wtpZebGCBo ...

Av Josefine - 16 november 2009 22:45

LISTA   här kommer en sån där lista som man ska göra tio ggr innan man dör..men det kanske kan bli kul! 1. Hur gammal är du om fem år? 30 år 2. Vem var den senaste du träffade? Förutom det sovande barnet så var det Thompa rompa!3. Hur lång är d...

Av Josefine - 16 november 2009 20:41

jag vet det är inte mkt inlägg på mig när det är vardag.. jag är skit kass.. men jag kan inte hålla på att blogga på dgrna då jag är på jobbét och hae mkt att göra...! Nu ligger jag här i sängen och har Cewin jämte mig.. "mamma!, jag håller på att ...

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards