Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Bloggbråk

Av Josefine - 15 november 2009 12:18

Som jag skrivit i tidigare inlägg så lever jag ju efter ett motto..."man lever bara en gång"! OCh på senare tid har det blivit mera.. jag läser på tidningsomslag om hur folk bråkar hit och dit! varför kan man inte bara vara vänner? Jag skulle vilja vara vän med hela världen, visst det finns männsikor man inte klatchar ihop med, men varför starta onödiga bråk!

 

Jag hatar att vara ovänner, man mår ju såå dåligt.. tänk va mkt vänner man kunde ha om alla var lyckliga och glada o hälsade på varann!

Jag tänker naturligtvis på en generell sak.. det finns en person som jag känner ganska väl, den personen är ganska så känd, folk vet vem personen i fråga är pga jobbet!

När vi möts så hälsar vi inte.. varför? väljer att titta ner i golvet och "låtsas" som att personen i fråga inte känner mig.. men herregud, man kan väl hälsa! Vi är ju inte bästisar direkt och inte heller ovänner, vi bara é!

Men jag tror allt handlar om osäkerhet! Räcker väl med ett leende och säga hej! Jag älskar att i sådana tillfällen retas lite.. och kolla i ögonen och försöka få en blick och säger då högt och tydligt hej! Det tycker jag är kanon skoj.. då lyser osäkerheten igenom...

Titta bara på detta, hur mkt är sanning? Men sluta bråka, va vänner! det är ju vuxna människor.. jag vet inte ens vem jag skulle klanka ner på om jag skulle göra det.. det är väl mina ex då kanske! men vad får jag ut av det att hänga ut dom här?!

Vi bråkar också...

ZYTOMIERSKA VS. ANNA BOOK

  Att Anna Book under ett filmat läkarbesök visade brösten i tv-programmet ”Plastikkirurgerna” fick Zytomierska att gå i taket. På sin blogg yttrade hon att sångerskan gjorde sig själv till en ”öppen måltavla” och kallade henne ”äckel päckel”.

PERNILLA WAHLGREN VS. NATACHA & ELITA

  Fotomodellerna Natacha Peyre och Elita Löfblad plockade ut sina bröstinlägg och berättade om sina operationer i varsin tidning.


Något som fick Pernilla Wahlgren att smattra på tangenterna om ”blonda donnor med
jättetuttar” som tog ut silikonet för att få större utrymme i media.

”Ett bra grepp att ta till om man vill bli känd, har det visat sig, är att göra jättesilikonbröst och gärna ha überblonderat hår också” skrev sångerskan.

Natacha tog åt sig av kritiken och smackade i sin tur upp en omslagsbild på en lättklädd Pernilla från tidningen Café.

”Tycker det är sorgligt att en medelålders kvinna med barn sitter och pratar om sådant som hon inte har den blekaste aning om”, skrev hon.

MAGDALENA GRAAF VS. ANNA BOOK

  En gammal bil stod i fokus vid bloggbråket mellan Magdalena Graaf och Anna Book. Och här gäller det att hänga med: fordonet kördes av Book, som är bästis med Denise Lopez, som då var tillsammans med Magnus Hedman, som är exmake till Graaf, som hävdade att bilen var hennes.

”Jag hoppas hon sliter den med nöje, den är ju som klippt och skuren för henne. Stor och rymlig med tanke på hennes familj och alla goa barn” bloggade Graaf.

Book gav igen på sin hemsida:

”Finns det NÅGON som på allvar TROR att jag skulle kunna köra omkring i Magdalena Graafs bil??? OM bilen nu var hennes. Bilen som jag hyr ÄGS av Magnus Hedmans bolag”.

DAPHNE LÉON VS. ELITA










  Känslor blossade upp när tidigare dokusåpadeltagaren Daphne Leon klurade på sin blogg över vad den tidigare dokusåpadeltagaren Elita Löfblad egentligen försörjde sig på. Elita blev rasande och pekade ut Daphne som ”Stureplans största golddigger”.

Bara lite funderingar som jag har!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 november 2009 00:26

Jag vet att jag är otroligt jobbig, men jag måste byta adress.. denna är såå tråkig.. man kan inte lägga upp flera bilder och så kan man inte lägga upp filmer.. så min nya adress from idag är:   http://josefinestoltz.blogspot.com Lätt va?? Vi ses...

Av Josefine - 17 november 2009 13:58


Becca fick jobbet! Bra jobbat... nu ska hon upp i karriärs stegen och kämpa:) Underbart, hur ska vi fira detta nu... JAAAA, vi får löneförhöjnig! Gud va vi ska shoppa...:)  Stort grattis min älskade prinsessa...                   ...

Av Josefine - 17 november 2009 11:13

Tänkte jag skulle visa hur man väcker en trotsig tonåring.. Men idag var han inte trotsig:) naturligtvis, men ack sååå go   http://www.youtube.com/watch?v=8wtpZebGCBo ...

Av Josefine - 17 november 2009 09:36

I morse var det segt att gå upp, då jag bara drack en shake efter träningen igår så hade jag inte mkt energi i kroppen när klockan ringde 05:30, men upp kom jag och ut gick jag.. Sträckan jag går r ju sååå tråkig, man går längs en väg som är hur lång...

Av Josefine - 16 november 2009 22:45

LISTA   här kommer en sån där lista som man ska göra tio ggr innan man dör..men det kanske kan bli kul! 1. Hur gammal är du om fem år? 30 år 2. Vem var den senaste du träffade? Förutom det sovande barnet så var det Thompa rompa!3. Hur lång är d...

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards