Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Tjat!

Av Josefine - 24 oktober 2009 00:46

Vilken underbar Fredag.. har  kollat idol myst me d lillCewin och bara haft det bra.. han somnade ganska snabbt efter mitt förra inlägg så nu har jag burit ner honom... jag har varit ensam, kollat film och aldrig förr känt mig sååå avkopplad... underbart!

För er som inte kanske alltid hänger med här så bor jag alltså tillfälligt inneboende hos min chjef och hans familj... underbar familj som jag verkligen älskar.. skulle kunna göra allt för dom för att dom låter mig och Cew bo här!

Jag har dom två senaste åren flyttat kansek 8 ggr.. jag är uppriktigt sagt sjuuukt trött på att flytta...därför så letar jag nu efter något ställe som är nära dagis, barnvänlig trea med balkong.. ledsen att säga det thomas men innan det så flyyttar jag inte.. då får ni kasta ut mig.. Men jag söker välödigt mkt lght regelbundet så snart...snart..!

Vet ni nåt så hojta till....


Nu satte jag på tv400 och kolla gamla Big Brother avsnit från 2002 guuud va roligt.. eller roligt men underhållande.. alla ligger med alla och hånglar åtminstone en eller två ggr...


  


Hörs om nåra timmar då det blir gymmet;) Och det är lördag... älskar lördagmornar... gå upp och tända ljus, dricka lite kaffe eller bara något varmt och ta på sig en filt och sätta sig på altanden och hör tystanden... det ska ja göra i morgon innan jag åker  till gymmet..

Natti natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 november 2009 00:26

Jag vet att jag är otroligt jobbig, men jag måste byta adress.. denna är såå tråkig.. man kan inte lägga upp flera bilder och så kan man inte lägga upp filmer.. så min nya adress from idag är:   http://josefinestoltz.blogspot.com Lätt va?? Vi ses...

Av Josefine - 17 november 2009 13:58


Becca fick jobbet! Bra jobbat... nu ska hon upp i karriärs stegen och kämpa:) Underbart, hur ska vi fira detta nu... JAAAA, vi får löneförhöjnig! Gud va vi ska shoppa...:)  Stort grattis min älskade prinsessa...                   ...

Av Josefine - 17 november 2009 11:13

Tänkte jag skulle visa hur man väcker en trotsig tonåring.. Men idag var han inte trotsig:) naturligtvis, men ack sååå go   http://www.youtube.com/watch?v=8wtpZebGCBo ...

Av Josefine - 17 november 2009 09:36

I morse var det segt att gå upp, då jag bara drack en shake efter träningen igår så hade jag inte mkt energi i kroppen när klockan ringde 05:30, men upp kom jag och ut gick jag.. Sträckan jag går r ju sååå tråkig, man går längs en väg som är hur lång...

Av Josefine - 16 november 2009 22:45

LISTA   här kommer en sån där lista som man ska göra tio ggr innan man dör..men det kanske kan bli kul! 1. Hur gammal är du om fem år? 30 år 2. Vem var den senaste du träffade? Förutom det sovande barnet så var det Thompa rompa!3. Hur lång är d...

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards