Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Josefine - 24 oktober 2009 15:04

Idag vaknade jag nio.. ganska tidigt ändå, men så är det väl alltid när man är ledig, drog upp Cewin och begav mig till gymmet... tränade och solade sen åkte vi och hämtade Linnéa (Carolinas) dotter... Vi åkte till lek o buslandet, Cewin har tjatat om det i flera veckor och jag lovat och lovat så idag äntligen så drog vi iväg.. tog med Linnéa för att Cewin skulle få det roligar... dom lekte jätte bra..! och nu är vi hemma hos oss och leker.. det är väldigt viktigt att man får vara hemma hos varandra lite då och då! man ska visa sina saker..:)

Men skönt är det för mig för jag kan slappna av.. rätt kuyl att höra barn i fyra års ålder prata med varann.. nu sitter dom på mitt rum noch kolla film och äter ostbågar..:) jätte mysigt tycker dom och så hör man hur dom pratar om filmen på sitt lilla sätt!:)


Snart blir det till att fixa sig inför kvällen.. Cewin blir ju hämtad av sin pappa idag, så jag ska på fest med rebecca.. tydligen en av hennes kompisar och kille som fixat en stor fest nere vid kajskul 8 på en hyrd båt...!med inhyrda dj:s och sånt.. kan bli kul tror ja:)


Förhoppniongsvis så skriver jag mer i morgon och har mera bilder att visa...

ha en bra lördag vad ni än gör:)

          

Av Josefine - 24 oktober 2009 00:46

Vilken underbar Fredag.. har  kollat idol myst me d lillCewin och bara haft det bra.. han somnade ganska snabbt efter mitt förra inlägg så nu har jag burit ner honom... jag har varit ensam, kollat film och aldrig förr känt mig sååå avkopplad... underbart!

För er som inte kanske alltid hänger med här så bor jag alltså tillfälligt inneboende hos min chjef och hans familj... underbar familj som jag verkligen älskar.. skulle kunna göra allt för dom för att dom låter mig och Cew bo här!

Jag har dom två senaste åren flyttat kansek 8 ggr.. jag är uppriktigt sagt sjuuukt trött på att flytta...därför så letar jag nu efter något ställe som är nära dagis, barnvänlig trea med balkong.. ledsen att säga det thomas men innan det så flyyttar jag inte.. då får ni kasta ut mig.. Men jag söker välödigt mkt lght regelbundet så snart...snart..!

Vet ni nåt så hojta till....


Nu satte jag på tv400 och kolla gamla Big Brother avsnit från 2002 guuud va roligt.. eller roligt men underhållande.. alla ligger med alla och hånglar åtminstone en eller två ggr...


  


Hörs om nåra timmar då det blir gymmet;) Och det är lördag... älskar lördagmornar... gå upp och tända ljus, dricka lite kaffe eller bara något varmt och ta på sig en filt och sätta sig på altanden och hör tystanden... det ska ja göra i morgon innan jag åker  till gymmet..

Natti natt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards