Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Josefine - 28 oktober 2009 13:00

Hur känns det att vara riktigt älskad? Jag har aldrig känt mig trygg, varit the one and only.. och det känns väldigt lååångt borta fortfarande... kanske för att jag inte tillåter någon att komma mig nära.. Men sen har det i inte känts helt rätt heller, och då kan man ju inte bara gå in i något för att man måste... Jag tror att när man hittar den rätte så kommer det att kännas ordentligt, jag hoppas det iaf!


Jag läste en mans blogg idag http://www.bloggfamiljen.se/?blog=pappablogg där har vi en man som är stört skön, och älskar sin fru mer än allt annat... kan ju inte säga mera än vad jag har läst i hans inlägg, men så fort han skriver nåt om familjen i fråga så är det med kärlek och det känner man verkligen!


Dom som har en sån här kärlek kan skatta sig lyckliga, jag har det inte och ger mig inte förräns jag får det.. känns det inte rätt så backar jag och det kommer ja fortsätta med!


Villkorlös kärlek har jag till denna lilla mannen och det är allt jag har att säga...!

  


Ta hand om varann och har du hittat den rätte? håll fast vid honom eller henne för GRÄSET ÄR INTE GRÖNARE PÅ ANDRA SIDAN!


Puss på er...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards