Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Josefine - 26 oktober 2009 20:51

...SON!

Min pojk har varit på "date" idag! Han är fyra och ett halvt år och har varit på sin första biodate...ätit godis, popcorn och dricka... och hållt varann i handen!

Jaha, vad ska jag hitta på nu? Ska dom gifta sig nu då? Kul Kul:) Jag har inga bilder tyvärr då han var där med sin pappa, men Linnéas mamma Carolina har tydligen fått lite bilder och lagt upp i sin blogg så ni kan väl kolla där!

 

Min dag har ju som sagt varit helt skit idag.. har mått riktigt risigt idag, men när jag kom hem så åt jag lite och gck en lång promenad... det kändes mkt bättre.. så nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i min goa säng och kolla en film..! Joina någon? NOT..... Ensam är starkast!

Av Josefine - 26 oktober 2009 14:20

Detta är en jävla pissdag... fattar inte vad det är med mig... är bara allmänt sjuuukt jävla irriterad...varför? jag har ingen aning!

Hatar sådana här dagar, när man bara vill grååta! Vill inte ens skriva.. bara gå och dö!



...

Av Josefine - 26 oktober 2009 07:30

Söndagen är över och en ny vecka har startat... hoppas på en kanon vecka med sjuukt mkt träning, träff med vänner och så ev en tripp till estocolmo till helgen... Kan bli en kanon vecka detta.!


Det var väldigt lungt igår, var hemma hos en kompis och kolla film, och somna där. Skönt att sova borta igen, då finns det inga måsten när man går upp utan man tar på sig, sminkar sig och går!

När jag är hemma ska jag bädda sängen, plocka undan...ja, tvångstankar! Jag måste göra detta innan jag går! Men va faaan!


Ha nu en bra måndag tills vi hörs..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards