Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Josefine - 27 oktober 2009 21:02

Kära dagbok!

Som vanligt har jag inte såå himla mkt att skriva, så jag hade tänkt att visa lite hur jag har det på dagarna! Har tagit lite bilder på jobbet som jag ska lägga ut här...

Sen har jag hela dagen varit grymt sigen på fisk.. så i morgon ska jag åka till focus och köpa regnbåge som jag ska äta till lunch... rökt sådan.. guuuud va gott det ska bli...!

 

   Detta är våran korridor som man går i hundra gånger om dagen! fram och tillbaka upp och ner! men den är ju lite mysig ändå.. och så har man ju sina arbetskollegor eftet vägens gång.. så kan man kolla runt.:)

     Här har vi mitt lilla hak, det är här jag sitter och sitter och sitter.. knappar in på datorn och tillverkar mina kataloger...


   Och det är detta jag gör:)


    


   vet ni vems rum detta är? Preeeecis bredvid mitt så har VD:n sitt kontor... han är läskig tycker jag... sitter där på sin stol och bara bestämmer...!


Nepp, nu ska jag sova....



ps.. det där om VD:n var ett skämt, jag bor ju hemma hos honom och han är min bästa kompis! ....grymt att vara bästis med sin chef:)

puss

Av Josefine - 27 oktober 2009 13:55

Dagen fram tills nu har varit kanon! Den har inte varit några som helst problem... har varit och käkat en underbar lunch och har haft en bra dialog med en vän! Sökte efter en bra frisör på facebook, och fick ett tips! Vet ju dock inte om det är bra eller dåligt ännu, men dom hade ett erbjudande denna vecka med klipp och färg...850:- och det är ju bra.. hade väl dock tänkt att göra något lite wild and crazy så det går nog på lite till!


Jag vet att jag är urusel på att lägga upp bilder, men jag är också urusel på att ta bilder.. men ja anser väl kanske att det inte är roligt att se bilder på mig som är tagna bara för att jag ska ta en bild! Jag tar kort när ja tycker det händer något som är kul att se på!


Fredag är det iaf dags att gå till frissan.. så fredag kväll har vi ett resultat... ahh.. tänk om det bli kajko! vad gör man då;-) 

Nu ska jag jobba! Vi har en katalog som ska vara färdig nästa fredag och jag har ur mycket kvar att göra!


Kram på lilla dej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

bubbleroom

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards